Tack för mig!



Det känns tråkigt att mitt första inlägg på bloggen ska vara ett avskedsinlägg, men det är ett faktum. Den 26 augusti kl. 20:30 tog min landslagssommar slut med ett gallskrik. Det var fyra minuter kvar i en match som vi vann med 83 p. Onödigt och dumt, men när är det någonsin ett bra tillfälle att skada sig...?

Som jag minns det drivade en luxemburgare mot korgen och när hon gick upp för att lägga i bollen blockade jag skiten ur henne, hon lackade totalt och hoppade in i mig i luften så att jag landade på fotknölen på vänsterfot, med min och hennes tyngd. Det är min recap av händelsen ;P  Det kanske kan spekuleras i hur det gick till men hur som helst var det rätt smärtsamt!

Turligt nog var den inte bruten och jag fick åka hem till Stockholm och bli ompysslad av mamma o pappa. När jag kom hem till min lägenheten stog det en kruka med röda rosor på trappen...tankarna gick runt i huvudet och jag började fundera på vilken av alla beundrare och stalkers jag har som gjort sig besväret att skicka ett blomogram......men det var ingen hemlig beundrare, det var ännu bättre än så..den var skickad från personalen på SBBF. :) Stort tack till er alla!

Så dom senaste dagarna har jag legat på latsidan och tittat på hur min kankle ändrar färg... Idag fick jag göra en mr på foten och underbenet. Efter det hoppade jag på bussen till Norrköping för att vara med på det sista lägret. När vi kom fram ringde jag Dr. Olle Lindström för att få besked. Ledbandet på utsidan av foten är av så jag kunde praktiskt taget satt mig på en buss tillbaka till Stockholm på en gång. Det blir vila i 3-4 veckor så jag missar båda slutspelsmatcherna.

Men jag beslutade mig för att stanna en natt på Scandic, även kallad vårt andra hem, med tjejerna. Kände mig inte redo att säga hejdå på en gång! Kommer sakna er alla sjukt mycket!! Ska hålla händerna för er på lördag, för tummarna ljuger..eller hur Kadidja ;)
Ni är grymma och jag är ert No. 1 fan! Det enda jag önskar mig i födelsedagspresent är en vinst i Holland och en vinst i Stadium Arena nästa onsdag! Kan ni fixa det åt mig?!

Bettan, håll ställningarna på högerflanken...du är grymmast på baklängesjoggen men glöm inte...10 utfallssteg!!!! ;)

Kram till er alla!!!

#13





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0