Ännu en vecka har gått!

Ja nu har det gått 2 veckor sedan den svidande förlusten som krossade våra hjärtan! Och det har inte gått en ända dag utan att jag tänkt matchen! Luften gick ur en! Frågan är när jag kommer sluta tänka på den? Den kommer förmodligen hänga med i baktankarna under en väldigt, väldigt lång tid! För även om folk fortsätter att säga till mig att vi kämpa bra, vi gav aldrig upp, att vi spelade "bra" .....såååå räcker inte det! Vi spelade inte BRA, visserligen gav vi aldrig upp, men att kämpa räcker inte! Vi va inte tillräckligt bra när det gällde!

Men jag försöker att se frammåt, blicka frammåt men det är svårt! Life goes on som jag sa förrut, men det kommer att ta tid! Suget efter att spela börjar komma tillbaka så smått,, det är trots allt bara 2 veckor kvar tills säsongs starten då vi flyger till Cran Canaria och spelar! Sen flyter allt på, Euroleugue startar och det blir 2 matcher i veckan och mycket resande, vilket jag tror kommer bli skit kul!

Frida, Bettan och Hanna startar säsongen redan på Lördag då Franska Ligan har sin årliga säsongsstart då alla lag samlas i Paris och spelar! Vilket var mycket häftigt och roligt förra året, så tvivlar inte på att det kommer va det minsta tråkigt iår heller! Sandra Jansson befinner sig i Comense, Italien och jag tror att deras säsong dra igång i början av Oktober också,, Frida Aili finner vi i Bulgarien, vid den Bulgariska kusten, där hon får bra med sol! Säsongen där startar även den inom en snar framtid! Lollo drar imorgon till Moskva och vi får se vart hon tillslut hamnar! 

Nu ska jag krypa ner i min säng och sova iaf 8h innan det är dags för skott träning!
Det var allt för den här gången, ska peppa Frida, Lollo och Bettan att skriva lite inlägg!

Hey Baberiba då!
#9




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0